Цей модуль
допоміг мені конкретизувати основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в
проекті, а саме як мені спланувати формуюче оцінювання, що
виявляє навчальні потреби учнів; як мені в умовах особистісно-орієнтованого
навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж
виконання учнями проекту, здійснюватися протягом всього навчального процесу;
залучати учнів до процесу оцінювання; використовувати різні стратегії
оцінювання; заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати
прогрес у навчанні учнів, перевіряти
розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості
власного мислення) .
Комментариев нет:
Отправить комментарий