четверг, 15 июня 2017 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені конкретизувати основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів; як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту, здійснюватися протягом всього навчального процесу; залучати учнів до процесу оцінювання; використовувати різні стратегії оцінювання; заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес  у навчанні учнів, перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) .

Комментариев нет:

Отправить комментарий