Цей модуль
допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати
себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -
вчителі мають
працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Учні мають бути
активними у власному навчанні. Учителі можуть
диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес , результати, навчальне
середовище. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та
заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
кт, який мають виконати учні); переконатися,
що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; залучити
колег та учнів до створення інструментів оцінювання; уникати використання
незрозумілих, неточних, неконкретних слів; продумувати порядок критеріїв; проранжувати
і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий